Selena-Gomez-Feel-Me.jpg

Every time your lips touch another 每當你的唇吻上別人
I want you to feel me 我要你想的是我
Every time you dance with somebody每當你和別人共舞
I want you to feel me 我要你想的是我

 [ 艾莉翻譯 ]  Selena Gomez這首Feel Me最早是在2016年的Revival Tour演唱會時首次出現,而時隔幾年,如今才釋出乾淨的版本。前些年Selena對待歹戲拖棚的愛情姿態有些卑微,而此時她能把舊情歌翻出來重唱,也許是釋懷,那些舊情終於可以不走心

 

 

Selena Gomez
Feel Me

No one love you like I love ya
沒人像我一樣愛你
Never cheat, never lie
不曾偷情,也不曾騙過你
Never put no one above ya
從未有人的地位超越你
I gave you space and time
給你獨處的空間和時間
Now you're telling me you miss it
如今你說 你想念那段時光
And I'm still on your mind
而我始終都在你心上
We were one in a million
我們是命中註定的唯一
And love is hard to find
這樣的愛 難以再尋

Do you stay up late
你是否也熬著夜
Just so you don't dream?
用來逃避我們在夢裡相會

Every time your lips touch another
每當你的唇吻上別人
I want you to feel me  x2
我要你想的是我
Every time you dance with somebody
每當你和別人共舞
I want you to feel me  x2
我要你想的是我

Do your days get a little bit longer?
沒我的日子是否更難熬了
Nights get a little bit colder?
夜裡越發寒冷
Heartbeat a little bit louder?
想我的心情更清澈
Oh (Do you feel me?)
Days get a little bit longer? (Feel me)
這段時間你是否度日如年?
Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜裡因為寒冷而輾轉難眠
Heartbeat a little bit louder?
心中的躁動無法停歇
Oh

When you're running, who you run to?
當你想逃離,想逃到誰的懷裡
Where do you go to hide?
想躲藏在誰的臂彎
When she ain't giving you enough to
當她無法滿足 你所要的愛
Get you through the night
陪你度過漫長的夜晚
Won't be caught up in the middle
不在夜裡輾轉
Of your highs and your lows
被你跌宕的心情擊敗
Baby, 'long as you're not with me
親愛的,只要你不是跟我在一塊
You'll always be alone
那你就注定孤單

Do you stay up late
你是否也熬著夜
Just so you don't dream?
用來逃避我們在夢裡相會

Every time your lips touch another
每當你的唇吻上別人
I want you to feel me  x2
我要你想的是我
Every time you dance with somebody
每當你和別人共舞
I want you to feel me  x2
我要你想的是我

Do your days get a little bit longer?
沒我的日子是否更難熬了
lights get a little bit colder?
夜裡越發寒冷
Heartbeat a little bit louder?
想我的心情更清澈
Days get a little bit longer? (Feel me)
這段時間你是否度日如年?
Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜裡因為寒冷而輾轉難眠
Heartbeat a little bit louder?
心中的躁動無法停歇
Oh

Feel me (Feel me)
Feel me (Hah-ah-ah-ah-oh, feel me)
Feel me (Feel me)

Every time your lips touch another
每當你的唇吻上別人
I want you to feel me  x2
我要你想的是我
Every time you dance with somebody
每當你和別人共舞
I want you to feel me  x2
我要你想的是我

Do your days get a little bit longer?
沒我的日子是否更難熬了
Nights get a little bit colder?
夜裡越發寒冷
Heartbeat a little bit louder?
想我的心情更清澈
Oh (Do you feel me?)
Days get a little bit longer? (Feel me)
這段時間你是否度日如年?
Nights get a little bit colder? (Feel me)
夜裡因為寒冷而輾轉難眠
Heartbeat a little bit louder?
心中的躁動無法停歇
Oh

Every time your lips touch another
Oh
Every time you dance with somebody

 

***   艾莉的小太陽    Facebook粉絲專頁   ***    
艾莉有創立一個小小的粉絲專頁,
若你喜歡我的翻譯或是推薦的音樂,
可以按讚當作是告訴我目前這些分享都很棒 :)

 

    ***   艾莉的  Instagram    ***    

真實的艾莉,都在instagram哦哦哦  @aeri.z
現在正忙著西醫見習著,試著在奔波的生活裡擠出時間
繼續維持部落格和youtube的 vital sign

♥ ♥ ♥

親愛的小訪客 如果喜歡艾莉的翻譯
可以留言做一個小小鼓勵唷 :D
[ Aeri的歌詞是加工過自己的修飾 以符合情境 請酌量使用 ]
 [ 轉貼歌詞請先詢問哦 別讓我的孩子冠上別人的姓亂跑啊 ] 
謝謝欣賞 感激不盡 !

♥ ♥ ♥


arrow
arrow

    Aeri 艾莉 ♥ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()