Avril Lavigne
Goodbye
 
Goodbye 
再見
Goodbye
再見 
Goodbye, my love 
再見了 我親愛的

I can't hide
我無法再逃避
Can't hide 
無法再躲藏
Can't hide what has come
無法不去面對眼前即將發生的事
I have to go, I have to go, I have to go
於是 我得走了  我得出發  走上我自己的路
And leave you alone 
讓你獨自留下

But always know, always know, always know 
但請你明白 請你記得 請你珍放在心上 
That I love you so
我會愛你到永遠 這件事 
I love you so 
我會愛你 一如往常
I love you so, oh 
會一直愛著你.....

Goodbye, brown eyes
再見了 褐眼男孩 
Goodbye for now
從今天起就要向你告別
Goodbye, sunshine 
再見了 我的太陽
Take care of yourself
請替我 照顧好自己 : ) 

I have to go, I have to go, I have to go
於是 我得走了  我得出發  走上我自己的路
And leave you alone 
讓你獨自留下
But always know, always know, always know 
但請你明白 請你記得 請你珍放在心上 
That I love you so
我會愛你到永遠 這件事 
I love you so 
我會愛你 一如往常
I love you so, oh 
會一直愛著你.....


La lullaby
嘿.... 親愛的搖籃曲
Distract me with your eyes
用你的溫暖褐眼平撫我的思緒吧....
La lullaby
嘿.... 親愛的搖籃曲
la lullaby
嘿.... 親愛的搖籃曲
Help me sleep tonight
今晚請別讓我失眠了 

La lullaby (la lullaby, la lullaby) 
嘿.... 親愛的搖籃曲
I have to go
我得走了
I have to go
我得啟程 
I have to go
我得邁出自己的步伐 
And leave you alone
將你獨自留下
 

But always know, always know, always know 
但請你明白 請你記得 請你珍放在心上 
That I love you so 
我會一直愛著你
I love you so
永遠保留這顆真心 
(Goodbye)
再見了 
(Lullaby)
我的愛 和 我的天真 

I love you so
一直愛著你
(Goodbye)
再見了
(Lullaby)
我的愛 和 我的天真 
I love you so
會一直愛著你
(Goodbye) 
再見了
(Lullaby)
我的愛 和 我的天真 

I love you so
我會一直愛著你 
(Goodbye) 
再見了
(Lullaby)
我的愛 和 我的天真
I love you so 
會一直愛著你
I love you so
會永遠愛著你
I love you so
用我這輩子愛你

Goodbye, brown eyes
再見 褐眼男孩
Goodbye my love
再見了 我親愛的

 

♥ ♥ ♥

親愛的小訪客 如果覺得Aeri翻得很棒的話

可以留言做一個小小鼓勵唷 :D

謝謝欣賞 感激不盡 !

♥ ♥ ♥

 

Maybe it is the time to go.

A place for myself.

My Dream. My Vow. My Life.

用很多個喜歡去換最喜歡的最想要的....

Maybe it hurts.

怎麼能期待毫髮無傷呢 :)

因為__ 因為自己 I hav been tired.

But I miss myself so much.

I must try to get up.

Must try to Break out.

想要去一個沒有你只有我和夢想的地方.

可是這裡

在這裡我會學會自制和堅強

Aeri 加油 !!

Goodbye My sunshine.

Take care of yourself

Maybe Im not the one :)

And maybe someone is waiting for the perfectly good heart 

The Second song    To Farewell :)

goodbye Rabbit 20130418 A Bad Day


arrow
arrow
    全站熱搜

    Aeri 艾莉 ♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()