884288_1321833294954_full  

[推薦] Taylor早期未發表的作品之一      關於 暗戀 是這樣的滋味嗎..... :) 

 

 

Taylor Swift

Never Mind 

 
 
Look at you
看看你
Look at me
看看我
Look at who. We could be
看看我們倆 能夠成為什麼模樣

I wanna know
我很想知道
Who you are
你最真實的模樣
What you want. From the start
以及 你一直以來的初衷

And everytime I look at you
但 每次和你眼神交會的剎那
I can hardly say a thing
我卻說不出一個字
my head starts to spin
我的腦袋會開始旋轉
And it hits me then
然後被一大片空白擊倒在地
I love you
我愛你  ♥
 

And everytime you look at me
每當你的視線停駐在我的身上 
I could go crazy but I don't 
我會馬上陷入瘋狂 但我不行...
say it but I won't
我不能說出口
Cause I'd rather be alone
因為 我寧可孤單一人 
Than lose you
也不願有一天 失去你

And all I really wanna do is be next to you
而 我真正想要的是 陪在你身旁
But I'm too tired to fight
但 我已經筋疲力竭 無法在為愛奮戰
And I could tell you now
其實 我現在就能坦白對你所有的感情
But baby, nevermind
但 親愛的.... 還是算了吧

All the time. Everyday
日復一日
There's nothing I can do baby
親愛的... 我還是無法下定決心
To make it go away
無法下定決心把你驅逐出腦海

So look at you
所以看看你吧
And look at me
然後再看看我
Now think of who
現在 想想我們
We could be
我們可能成為什麼

And everytime I look at you
但 每次和你眼神交會的剎那
I can hardly say a thing
我卻說不出一個字
my head starts to spin
我的腦袋會開始旋轉
And it hits me then
然後被一大片空白擊倒在地
I love you
我愛你  


And everytime you look at me
每當你的視線停駐在我的身上 
I could go crazy but I don't 
我會馬上陷入瘋狂 但我不行...
say it but I won't
我不能說出口
Cause I'd rather be alone
因為 我寧可孤單一人 
Than lose you
也不願有一天 失去你


And all I really wanna do is be next to you
而 我真正想要的是 陪在你身旁
But I'm too tired to fight
但 我已經筋疲力竭 無法在為愛奮戰
And I could tell you now
其實 我現在就能對你坦白所有的感情
But baby, nevermind
但 親愛的.... 還是算了吧


All I really wanna say is I need you babe
其實 我真正想告訴你的是 親愛的 我真的好需要你
But how could you understand
但你又怎麼能明白呢
What happens if you turn away
如果有那麼一天 你放手 轉身離開
And everything turns blue and grey
整個世界轉眼翻黑 支離破碎
And I just wish I told you, nevermind
那麼我只希望我曾告訴你 沒關係 不要緊

And I could tell you now
而我現在就能對你坦白我所有的情感
But baby nevermind
但 親愛的...... 還是算了吧

Yeah
Oh yeah

I could tell you now but nevermind
我現在就能對你坦白我的所有 但還是算了吧

Yeah 
Oh yeah yeah

And I could tell you now but nevermind
其實 我現在就能對你坦白 但還是算了吧..... :(
 

♥ ♥ ♥

親愛的小訪客 如果覺得Aeri翻得很棒的話

可以留言做一個小小鼓勵唷 :D

謝謝欣賞 感激不盡 !

♥ ♥ ♥

 

I wish I could tell u never mind.

如果能夠對愛情瀟灑

那麼世界會轉眼就晴天吧 :)

可惡

我的兔子你在哪

Paradise's First Song :))

It should be a brand new start.

A Brand New Aeri 


arrow
arrow
    全站熱搜

    Aeri 艾莉 ♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()